Thursday, February 16, 2012

Sulekha melancarkan penyampaian hadiah perkhidmatan dalam talian untuk menghantar hadiah ke India

Adakah anda terletak di AS atau Kanada dan tertanya-tanya bagaimana untuk menghantar hadiah kepada penduduk di India? Sulekha.com biasanya dikenali sebagai nombor satu destinasi India untuk perdagangan sosial - telah keluar dengan platform baru gifting talian untuk India Bukan Kediaman yang terletak di Amerika Syarikat dan Kanada. Dengan perkhidmatan ini, anda boleh menghantar hadiah ke India dengan cara yang bersahaja melalui kedai hadiah talian giftstoindia.sulekha.com.

Perkhidmatan ini adalah pilihan penyampaian hadiah cepat untuk semua perayaan, hari lahir anda, parti, sambutan dan majlis-majlis khas. Banyak kaum India mendapat diselesaikan atau mencari pekerjaan di Kanada, Amerika Syarikat dan negara-negara lain, keperluan telah meningkat bagi kemudahan gifting dalam talian yang boleh membantu, bukan sahaja dalam memilih dari koleksi luas tetapi juga menghantar hadiah-hadiah dalam cara yang paling selamat. Bagi orang-orang yang berlaku diselesaikan batu dari orang-orang yang dikasihi mereka, Gifts to India pasti akan membantu sebagai platform gifting muktamad. Dengan kemudahan ini, seseorang boleh memilih hadiah yang sesuai dari koleksi yang luas yang dibentangkan di kedai online sendiri.

Dengan Hadiah Sulekha ke India, anda boleh produk hadiah dari bandar kamu ke atas 500 bandar di India. Anda boleh memilih hadiah yang hebat anda dalam talian dari lebih daripada beribu-ribu produk dan dapatkan ia untuk dihantar pada hari yang sama kepada semua bandar dan pekan utama. Anda boleh order chocolates, send fresh flowers ke India, order cakes hadiah perkahwinan, hadiah hari jadi, gift mobiles, gift cameras, gift laptops, Gifts Watches , kek perintah dan coklat untuk penghantaran dan banyak. Jadi, ia kelihatan seperti ia mengejutkan orang tersayang pulang di India mandi semua orang hadiah menakjubkan pada Giftstoindia.sulekha.com. Pergi ke sana sekarang dan gifting gembira!

Mengenai Sulekha.com
Sulekha.com memenuhi India dalam talian dan syarikat Bergerak menawarkan perkhidmatan perniagaan tempatan yang dirangsang oleh interaksi media sosial dalam skor India dan bandar-bandar Amerika Utara. Dengan moto Cari, Buy, Sell, Saham, dalam perkhidmatan Sulekha perniagaan tempatan bandar anda dengan cemerlang dan tanpa cela mengintegrasikan Yellow Pages, Acara, Iklan, Petikan dan Menawarkan lebih banyak kategori daripada beratus-ratus.

Untuk Lawatan More Info: Sulekha Canada, Gifts Perfumes, Gifts Appliances.

No comments:

Post a Comment