Wednesday, December 5, 2012

Baru Hawa Tahun 2013 Pihak dan Perayaan di AS / Kanada

Sebagai pendekatan Tahun Baru, ramai yang bersedia untuk memikirkan tentang perkara-perkara yang berlaku pada tahun sebelumnya, manakala terdapat lain jenis riang yang lebih berminat untuk mendapatkan tiket yang ditempah untuk Malam Tahun Baru 2013 pihak. Perayaan dan adat mungkin berbeza dari tempat ke tempat, tetapi ia adalah pada dasarnya mengenai bergembira dalam semangat Tahun Baru, yang adalah perkara biasa untuk semua manusia. Walau bagaimanapun, terdapat beberapa tempat di Amerika Syarikat dan Kanada di mana teras Tahun Baru Hawa 2013 pihak berlaku. Walaupun terdapat banyak yang hanya akan memilih untuk meraikan Tahun Baru, AOS Hawa 2013 secara senyap-senyap dengan keluarga dan rakan-rakan, kita juga mempunyai sejumlah besar orang-orang yang tidak sabar-sabar untuk mempunyai letupan. Artikel ini adalah untuk mereka, Ai extroverts yang sedang mencari untuk meraikan Tahun Baru, AOS Hawa 2013 luar!

Di Amerika tahun ini, beberapa tempat teratas di mana anda boleh mencari Malam Tahun Baru 2013 Pihak termasuk Chicago, AOS Navy Pier, Las Vegas, Times Square di New York, Boston, Miami, dan Washington DC. Pada Malam Tahun Baru, pihak pelbagai jenis dihoskan untuk menandakan ketibaan tahun depan. Ini terdiri daripada pihak keluarga kecil kepada pihak jalanan besar-besaran bahawa ciri bunga api, hiburan live, tarian dan muzik. Times Square di New York adalah terkenal dengan kejatuhan bola diterangi, yang datang ditonjolkan dengan banyak belon, bunga api, dan Tahun Baru Hawa ciuman. Yang pasti, hampir semua bar atas dan restoran disimpan terbuka dari petang pada 31 Disember jam awal Januari 1, untuk bermain tuan rumah untuk Malam Tahun Baru 2013 berpesta.

Bagi mereka di Kanada, Malam Tahun Baru 2013 Pihak di Nathan Phillips Square, Toronto, berlaku kepada menjadi salah satu daya tarikan terbesar. Lain-lain tempat teratas di Kanada termasuk Stanley Park Pavilion di Vancouver dan pihak DJ menyeronokkan di Montreal. Di Niagara Falls, air datang hidup dengan piroteknik berwarna-warni dan perayaan setiap tahun pada Tahun Baru, AOS Hawa. Bermain ski, snowboarding, Beruang Kutub berenang di English Bay di Vancouver atau di Oakville, Ontario, adalah cara lain yang bergaya menyambut Baru-tahun di Kanada. Lucu tetapi benar: terdapat orang di Quebec yang menyambut Tahun Baru, AOS Hawa hanya dengan menghabiskan sepanjang malam di tasik beku ikan melalui lubang dalam ais. Dan mereka atas ia mati dengan berenang ais sejuk di tasik atau lautan beku!

Jadi, apa jua cara yang anda perayaan akan menjadi, hanya pastikan anda mempunyai masa yang baik dan bermain selamat. Ingin anda Happy New Year!
New Year 2013 Events and New Year Eve 2013

No comments:

Post a Comment