Monday, February 13, 2012

Musim 2012 Hari Valentine mempunyai banyak pihak untuk AS dan Kanada

"Musim Hari Valentine di sini; masa untuk mendapatkan barang bersedia untuk itu individu yang anda sayangi ada yang tiada kekurangan Valentine Peristiwa Hari Perayaan tahun ini walaupun Valentine Kehidupan Malam Hari ini mendapat lebih baik berbanding sebelum ini terlalu, dengan berbagai Peristiwa Hari Valentine Khas bersedia untuk!. terungkap di seluruh Amerika Syarikat dan Kanada. Untuk membantu anda, di sini adalah inventori beberapa Valentines Day Events 2012 terhangat.

Valentine Parti di Konnectionz, New York

Perseorangan New York boleh bermesyuarat di Konnectionz, NYC pada hari Jumaat, 10 Feb 2012, 7:30 pm bagi satu Pihak Valentine Acara hari itu akan menyediakan peluang untuk berehat dan bertemu rakan-rakan baru. Acara ini akan berlaku pada hari Jumaat, 10 Feb 2012, 7.30 malam.

Belakang untuk Cinta Pihak Hari Valentine

Ini adalah di mana anda mesti menjadi Hari ini Valentine untuk menikmati rasa sahih Asia tenggara. Valentine day event "" Kembali Untuk Seperti Hari Valentine Partyâ €?? akan berlaku pada hari Sabtu, Feb 11 2012, 20:00-1:00 di kain wol, 440 Yerikho Bintulu, Sarawak, Jericho, NY 11753.

Musim Acara Center, Atlanta

Pemimpi Acara LLC akan menganjurkan acara Valentine musim khas untuk kedua-dua perseorangan yang lebih-lebih lagi keluarga. Parti musim Valentine â € ~ Cupid Callingâ € ™, akan menawarkan pelbagai ciri valentine parti. Tempat untuk hari Sabtu, 11 Feb 2012, 8:30 pm acara akan diadakan Seasons Pusat Acara dalam acara perdana Atlanta Komuniti / Rekreasi hab yang terletak di Decatur.

Pihak Valentine kapal "" SURETHING ""

Peristiwa glitzzy mengalu-alukan anda untuk belayar di atas kapal "" SURETHING "" bot di Paradise Cove Marina, Lake Travis, Texas, on Feb 11, 4.30 petang. Ini Sunset Valentine Cruise mungkin percutian Hari pemurah Valentine untuk anda dan orang yang anda sayangi.

"" Love dalam Tindakan "" di Red Rose Pusat Konvensyen

Cinta bergalvani telah mengumumkan Parti Valentine Sulung di Sambutan Hari "" Cinta Tindakan "" yang akan datang hidup pada hari Sabtu Februari 11, 2012, 5.30 petang di Red Rose Pusat Konvensyen, 1233 Derry Jalan Timur, Mississauga, ON 1B L5T.

Valentine parti di Highland Mall Austin, TX

Meraikan bersama-sama dengan keluarga anda di Mahkamah Highland Makanan Mall. 6001 Airport Blvd,
Austin, TX 78752, pada hari Ahad, 12 Feb 2012, 12 pm dan menikmati makan tengahari keluarga berurusan bersama-sama dengan kraf dan aktiviti bertema.
Sekarang mereka adalah sebahagian daripada Pihak Valentine Acara Hari memiliki satu masa yang hebat bersama-sama dengan orang yang tersayang. Semoga musim ini valentine membawa anda lovingness yang persahabatan dan kasih sayang! Happy Valentine Hari! "

Bagi More Details:
Sulekha Canada, Gifts to India

No comments:

Post a Comment